Dadelkugler med kokos og vanilje

Træningsprogram: Bryst/skulder/triceps

Før jeg begynder at dele ud af min træning, må jeg hellere gøre det klart, at jeg ikke har nogle specielle kvalifikationer, der gør mig i stand til at udarbejde træningsplaner osv. Jeg har styrketrænet i 3,5 år, og i løbet af den periode har jeg skaffet inspiration på nettet og er desuden blevet rimelig klar på, hvad der virker for mig. Jeg har altså kun min egen erfaring at tale ud fra.

Jeg varierer min træning ofte, og jeg hygger mig med at udarbejde små træningsprogrammer til mig selv. For tiden er jeg ret glad for supersæts og små ”circuits” – desuden er jeg begyndt at implementere cardio-øvelser som sjiping og burpees, for virkelig at få pulsen op. I går tæskede jeg overkroppen igennem med dette program:

13884392_10206768061666888_1649910778_n

Opvarmning: 10 min. på cross træneren

Bænkpres: Først 1 sæt af 20 reps (opvarmning) efterfulgt af 5 sæt af 5 reps med tung vægt

Fransk pres: 4 sæt af 8 reps

Military pres: 4 sæt af 8 reps

Curcuit #1 x4

  • Mountain climbers 30 sek.
  • Flyes x10
  • Incline Pushups x10

Curciut #2 x4

  • Sjippe 30 sek.
  • Burpees x10
  • Dips på bænk x10
  • Triceps pushup x10

Circuit #3 x4

  • Upright row x10
  • Skulderpres x10
  • Lateral raises x10
  • Front raises x10

Det hele tog mig ca. 1 time og 15 min. Jeg fik pulsen helt op og musklerne til at brænde – præcis som jeg kan lide det. 🙂

Xoxo // BodyBeyse

bloglovin' Instagram

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Dadelkugler med kokos og vanilje